پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فعالیت های مدرسه علمیه گنبد

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبد کاووس گفت: کمک و دستگیری از هم نوعان مهم ترین وظیفه نهادهای دولتی و مردمی است و خوشبختانه این مسأله تا حد زیادی فرهنگ سازی شده است.

خانم طیبه ربیعی در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، با آرزوی سلامتی آحاد مردم و ریشه کن شدن ویروس کرونا، با اشاره به روایات معصومین(ع) بیان کرد: کمک و دستگیری از همنوعان مهم ترین وظیفه نهادهای دولتی و مردمی است و خوشبختانه این مسأله تا حد زیادی فرهنگ سازی شده است.

وی اشاره ای به اقدامات مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس در مبارزه با شیوع ویروس کرونا کرد و مهمترین اقدام را دلجویی از خانواده های داغدیده و عرض تسلیت به آنان دانست.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس با اشاره به همکاری خانواده های تعدادی از طلاب با حوزه در امر ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرستان برای جلوگیری از انتشار و ریشه کن کردن ویروس کرونا، ادامه داد: تعطیلی برخی از مشاغل و عدم تامین مالی نیازمندی ها، برخی از خانواده ها را دچار مشکل کرده بود که با مشارکت مسئولان مدرسه و خیّرین آنان را شناسایی کرده و بسته های موادغذایی و وسایل ضروری زندگی را در حد امکان آماده و توزیع کردیم.

ربیعی، دوخت رایگان ماسک و لباس های مخصوص بیماران کرونایی توسط طلاب آشنا به حرفه خیاطی و توزیع آن ها در بیمارستان ها را از دیگر اقدامات این مدرسه معرفی کرد.

وی افزود: مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس با تنظیم و انتشار پیام قدردانی از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا خدمت می کنند و همچنین نصب بنر در سطح شهرستان، به یادآوری وظیفه خطیر آن ها و انتشار حس قدردانی به همشهریان از این بزرگواران اقدام کرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس به اقدامات رسانه ای مدرسه نیز اشاره کرد و گفت: در عرصه محتوایی، نکات بهداشتی مورد تأکید پزشکان را در پیام رسان های داخلی منتشر کرده و پویش های مجازی مختلف جهت تعجیل در فرج حضرت مهدی(عج) و شفای بیماران و ریشه کن شدن ویروس کرونا در ساعات مقرر منتشر شد.

وی توضیح داد: ختم همگانی زیارت عاشورا، ختم کامل قرآن کریم جهت شادی ارواح جان باختگان این بیماری؛ برگزاری چله دعای فرج هر شب راس ساعت ۲۲ و ... از فعالیت های مجازی طلاب و مسئولان این مدرسه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرضیه سروش نژاد IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 0
    سلام خدمت شما مرضیه سروش نژاد بیکار وبیمارم واز کار افتاده ام لطفا کمک مالی ماهیانه وهرنوع کمک نمایید (شماره محفوظ است )مبایلم وشماره کارتم( محفوظ است )