جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / اقدامات جهادی خواهران طلبه بناب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان بناب از توزیع بسته های حمایتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا و تهیه و توزیع ماسک و بروشور فرهنگی مقابله با این بیماری توسط خواهران طلبه خبر داد.

خانم منافی، مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان بناب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با اشاره به شرایط حساس کشور و تعطیلی و کسادی برخی از مشاغل، اظهار داشت: هیأت انصارالزهرا(س) حوزه خواهران بناب با کمک خیرین و امام جمعه این شرستان، اقدام به توزیع بیش از ۲۰۰ بسته حمایتی شامل اقلام غذایی و بهداشتی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان در بین اقشار آسیب پذیر کرد تا ان شاءالله بتوانیم این برهه گذرا را با سربلندی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: همچنین با توجه به نیاز امروز جامعه به ماسک، طلاب این حوزه اقدام به دوخت و توزیع ماسک پارچه ای در کنار سایر گروه های جهادی شهرستان کردند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بناب اظهار کرد: حوزه خواهران بناب در راستای ارتقای فرهنگ عمومی بهداشت و مقابله با ویروس کرونا، بروشورهای پروتکل ایزوله سازی در منازل و پروتکل خرید را تهیه و در کنار بسته های حمایتی و اقلام بهداشتی توزیع کرد و همچنین در قالب پیام در فضای مجازی منتشر نمود.

منافی با اشاره به ضرورت توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر در خانه ماندن و عدم خروج غیرضروری از منزل به منظور شکستن چرخه انتقال ویروس کرونا، گفت: حوزه  خواهران بناب در این راستا اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی در بین شهروندان با عنوان «در خانه بمان، کتاب بخوان و جایزه بگیر» با اهدا جوایز نفیس کرده است و درآمد حاصل از این کار نیز صرف امورخیریه خواهد شد.

وی در پایان به فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر حسنه بودن تمام اموری که به سلامت جامعه و عدم شیوع این بیماری کمک می کند، اشاره کرد و افزود: همشهریان ارجمند ضمن رعایت مقررات و همکاری با مسئولان بهداشت برای نابودی این ویروس، از تضرعات و توجهات به پروردگار متعال و توسل به حضرات معصومین(ع) برای رفع بلاها غفلت نکنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha