جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر /  بسیج جوانان و طلاب مهاجرانی به فرماندهی امام جمعه این شهر

حوزه/ امام جمعه شهر مهاجران که از زمان حضور خود در این شهر، با فعالیت‌های مستمر و جهادی خود، توانسته بسیاری از مردم را جذب کند؛ این بار نیز توانسته در کنار طلاب، جوانان شهر را در این کار جهادی جذب کند و از تمام ظرفیت شهر برای مقابله با این ویروس منحوس استفاده کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، این روزها که مهم ترین خبرها مربوط به ویروس کرونا و اتفاقات حول آن است، در کنار خبرهای غم انگیز در رسانه‌های مختلف، حضور جهادی و ایثارگرانه کادر درمان و پزشکی و نیروهای جهادی مایه دلگرمی همه مردم می‌باشد.

در بین گروه‌های مختلفی که در حال ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های سطح شهر هستند و به صورت جهادی به این کار مشغول می‌باشند، یکی از اقشاری که همیشه در لحظات سخت، در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم حضور داشته است، روحانیت، طلاب حوزه های علمیه و ائمه جمعه و جماعات بوده است، که بارها در اتفاقات مختلف این موضوع را ثابت کرده‌اند.
 

حجت الاسلام مهدی عالمی، امام جمعه جوان شهر مهاجران، یکی از ائمه جمعه فعالی است که همچون دفعات گذشته با بسیج کردن طلاب و اعضای ستاد نماز جمعه این شهر، در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا، آستین همت را بالا زده و وارد عرصه عمل شده است.

امام جمعه شهر مهاجران که از زمان حضور خود در این شهر، با فعالیت‌های مستمر و جهادی خود، توانسته است بسیاری از مردم را جذب کند؛ این بار نیز توانسته است در کنار طلاب، جوانان شهر را در این کار جهادی جذب کند و از تمام ظرفیت شهر برای مقابله با این ویروس منحوس استفاده کند.

لازم به ذکر است، این اکیپ جهادی به فرماندهی امام جمعه، هر روز به صورت مستمر در سطح شعر اقدام به گند زدایی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha