شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیرکل اوقاف فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: برای جلوگیری از شیوع این بیماری و کمک به بیماران، یکسری حمایت‌ها از مدافعان سلامت از محل موقوفات فارس انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و سطح استان اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع این بیماری و کمک به بیماران، یکسری حمایت‌ها از مدافعان سلامت از محل موقوفات فارس انجام می‌شود، به‌عنوان مثال از محل موقوفه معزالوزاره شیراز اطعام روزانه پرسنل بیمارستان‌های درگیر در بحث کرونا انجام می‌شود و هزینه غذای روزانه کادر درمان که به مقابله با بیماری کووید۱۹ می‌پردازند از محل این موقوفه تأمین می‌ گردد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با بیان اینکه شب جمعه این هفته موقوفه معزالوزاره شام تمام بیماران و پرسنل بیمارستان‌های شهید علی اصغر(ع) و شهید چمران که بیماران کرونایی در آنان نگهداری می شوند را به‌عنوان تبرکی سیدالشهدا(ع) تأمین می‌کند، عنوان کرد: البته چون شرایط خاصی است تنها هزینه این اطعام از محل موقوفه پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری موقوفه میرزا فتحعلی‌خان صاحب‌دیوان و با اعتبار یکصد میلیون تومان بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی‌کننده ویژه خانوارها و اقشار کم درآمد شهرشیراز تهیه و توزیع می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha