جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استمرار دروس

حوزه/ هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه خراسان علیرغم تعطیلات ناخواستۀ به وجودآمده به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، با استفاده از ظرفیت آموزش مجازی فعالیت آموزشی خود را ادامه داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی این حوزه، علیرغم تعطیلات ناخواستۀ به وجودآمده به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، با استفاده از ظرفیت آموزش مجازی و بستر اینترنت فعالیت آموزشی خود را بدون وقفه و تعطیلی ادامه داده و این روند همچنان ادامه دارد.

طراحی و برگزاری دوره آموزش مجازی پودمانی اقتصاد در بستر نرم‌افزار آنلاین LMS در قالب دو درس کلیات اقتصاد کلان و کلیات اقتصاد خرد ویژه دانش‌پژوهان دوره دوم پودمانی اقتصاد با همکاری دفتر فناوری اطلاعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از جمله برنامه های هیئت اندیشه ورز اقتصاد در این ایام بوده است.

 همچنین ضبط مناسب و به‌روز صوتی و تصویری کلاس‌های آشنایی با ریاضی و انتشار در فضای مجازی در بستر پیام‌رسان‌های داخلی نیز گوشه و مجموعه ای از مجموعه تلاش‌های هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد می‌باشد که تا آخرین روز سال یعنی ٢٨ اسفندماه ٩٨ نیز ادامه داشت و همچنان در زمان شیوع این ویروس با برنامه ریزی منسجم پابرجاست.  

شایان ذکر است؛ آموزش‌های مذکور تا زمان قطع و ریشه‌کنی کامل ویروس و بازگشایی مدارس علمیه باقوت ادامه خواهد داشت و هیات اندیشه ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی برنامه های خود را با جدیت ادامه می دهد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha