شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کارگاه تولید ماسک در حوزه علمیه اندیمشک - کراپ‌شده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، از تولید روزانه بیش از ۱۵۰۰ ماسک طبی در حوزه علمیه اندیمشک با همکاری طلاب خواهر خبرداد.

حجت‌الاسلام حسن آذر افروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی طلاب و روحانیون در راستای خدمت‌رسانی به مردم و مبارزه با ویروس کرونا، اظهارداشت: با توجه به کمبود برخی اقلام بهداشتی به‌ویژه ماسک، اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک طبی کردیم که در این راستا از ظرفیت بانوان طلبه نیز استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵۰۰ عدد ماسک طبی تولید و میان مردم مناطق محروم توزیع می‌شود، گفت: پس از آماده‌سازی ماسک‌های طبی، توسط دستگاه‌های مخصوص استریل شده و نهایتاً در قالب یک بسته بهداشتی-فرهنگی، میان مردم مناطق محروم و کم برخوردار توزیع می‌شوند.

حجت‌الاسلام آذرافروز، گفت: محتوای بسته‌های بهداشتی-فرهنگی «بین ۳ تا ۵ عدد ماسک»،  «توصیه‌های بهداشتی در قالب کتابچه» و برخی دیگر از اقلام فرهنگی است که این‌ها در قالب یک پکیج در مناطق توزیع می‌شوند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، با اشاره به لزوم همکاری مردم با دستگاه‌های دولتی و ستاد مقابله با کرونا، تصریح کرد: از هم‌وطنان به‌ویژه مردم فهیم اندیمشک می‌خواهیم که سال جدید خود را با ماندن در خانه و کنار اعضای خانواده جشن گرفته و تلاش کنند تا از حضور در اجتماعات و برگزاری میهمانی‌های سال نو، پرهیز کنند.

حجت‌الاسلام آذرافروز، با بیان اینکه در برهه فعلی، به دلیل مسائل بهداشتی بسیاری از اعمال عبادی جمعی متوقف شده است، گفت: عزیزانی که مقید به صله‌رحم هستند، می‌توانند از طریق تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی جویای حال دیگران شده و برای حفظ سلامتی خود و خانواده، از رفتن به میهمانی و عید دیدنی تا آنجا که می‌توانند، خودداری کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha