پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نذر اهداء خون روحانیون مسجدسلیمان برای کمک به بیماران

حوزه/ جمعی از روحانیون مسجدسلیمان در راستای کمک به بیماران، با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان، در این حرکت زیبا و خیرخواهانه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا و ترس مردم برای اهداء خون، ذخایر بانک خونی شهرستان‌ها، با کمبود واحدهای خونی مواجه شده است.

اما ازآنجایی‌که اهداء خون، هیچ تأثیری در ابتلا به ویروس کرونا ندارد، جمعی از روحانیون حوزه علمیه مسجدسلیمان، ضمن رعایت نکات بهداشتی، نذر اهداء خون راه‌اندازی کرده و بدین ترتیب، با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان، در این امر خداپسندانه، شرکت کردند.

حجت‌الاسلام ساری، مدیر مدرسه علمیه المهدی(عچ) مسجدسلیمان، در این رابطه گفت: پس از درخواست رئیس انتقال خون شهرستان مبنی بر کاهش ذخایر بانک خونی، به همراه جمعی از روحانیون، پویش نذر اهداء خون راه‌اندازی کردیم تا با انجام این کار خداپسندانه که کمک بسیاری به بیماران سرطانی می‌کند، دیگران را هم تشویق به انجام این کار کنیم.

وی افزود: در طرح نذر اهداء خون، ۱۸ روحانی با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان مسجدسلیمان، در این حرکت خیرخواهانه شرکت کردند.

حجت‌الاسلام ساری، گفت: از مردم عزیز سراسر استان نیز تقاضا داریم که با رعایت نکات بهداشتی همچون پوشیدن دستکش و ماسک، در این حرکت خداپسندانه شرکت کرده و مطمئن باشند که اهداء خون، هیچ تأثیری در شیوع و یا ابتلا به ویروس کرونا ندارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha