جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفی خانی

 حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین گفت: کارگاه خیاطی قرارگاه جهادی حضرت خدیجه(س) مرکز خدمات حوزه علمیه استان روزانه ۱۰۰۰ ماسک تولید می کند.

حجت الاسلام موسی صفی خانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: قرارگاه جهادی حضرت خدیجه(س) مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین در زمینه های فرش بافی، چرم دوزی و صنایع دستی فعالیت داشته و زمینه اشتغال ۱۲ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم  فراهم کرده و در حال حاضر روزانه ۱۰۰۰ ماسک تولید می کند.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین با اشاره به تأکیدات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال، خاطرنشان کرد: تشکیل کسب و کارهای کوچک خانگی گامی مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور بوده و به همین دلیل مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین اقدام به برگزاری دوره های آموزشی خیاطی در مجتمع های مسکونی طلاب نموده است.

حجت الاسلام صفی خانی اظهار کرد: از زمان شیوع و گسترش بیماری کرونا و با توجه به کمبود ماسک و ضرورت کمک آحاد جامعه برای رفع این مشکل، این کارگاه خیاطی تغییر کاربری داده و اقدام به  تولید ماسک های بهداشتی برای کنترل این بیماری کرده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: از آحاد مردم تقاضا داریم برای جلوگیری از شیوع این بیماری تا جایی که ممکن است، از منازل خود خارج نشوند و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند تا با همکاری وهمدلی بتوانیم این ویروس را شکست بدهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha