سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: از مردم عزیز می خواهیم که وضعیت موجود را جدی بگیرند و به توصیه‌های مسئولان توجه داشته باشند تا ان شاءالله بتوانیم از این شرایط گذر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز با حضور در ستاد مردمی مقابله با کرونا، از نزدیک در جریان روند اجرای فعالیت‌ها قرار گرفت.

امام جمعه همدان در این بازدید با اشاره به کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد مردمی، خاطر نشان کرد: هدف اصلی این ستاد که به صورت استانی تشکیل شده است، هم‌افزایی و انسجام بین فعالان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا می‌باشد.

وی افزود: این ستاد نیروی اجرایی ستاد پیشگیری است و استقلالی از خود ندارد و به همین دلیل موازی کاری در آن نباید صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ستاد مردمی، همکاری خوبی با ستاد پیشگیری و دانشگاه علوم پزشکی دارد، ابراز داشت: بنا بر هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار شده است تا این ستاد در شهرستان‌ها نیز شروع به فعالیت کند و از طریق آن بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: خواهش ما از کسانی که دارای دغدغه هستند و می خواهند در مبارزه با این ویروس اقدامی کنند، این است که به جای آنکه به صورت مستقل وارد عمل شوند، از طریق هماهنگی با ستاد پیشیگری و ستاد مردمی، به میدان بیایند.

امام جمعه همدان با تبریک سال ۹۹، یادآور شد: در این روز آخر سال باید تشکر ویژه‌ای نیز از همه پزشکان و پرستاران داشته باشیم که در شرایط فعلی ایثار کرده‌اند و از بودن در کنار خانواده گذشته‌اند و در این عرصه حضور جدی دارند.

وی در پایان تاکید کرد: از مردم عزیز می خواهیم که وضعیت موجود را جدی بگیرند و به توصیه‌های مسئولان توجه داشته باشند تا ان شاءالله بتوانیم از این شرایط گذر کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha