جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/امام جمعه سنندج با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: اکنون به گونه ای کشور در جنگ قرار دارد و با این تفاوت که دشمن نامرئی است و قابل مشاهده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، ظهر امروز از کارگاه تولید ماسک در شهر سنندج بازدید به عمل آورد.

امام جمعه سنندج در این بازدید گفت: الان به گونه ای کشور در یک جنگ قرار گرفته، با این تفاوت که دشمن نامرئی است و قابل مشاهده نیست، لذا حضور در این جبهه برای همه به گونه ای سخت و تخصصی است و سربازان آن باید به جز تعهد و وفاداری، از تخصص بالایی برخوردار باشند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بی شک این بیماری برای کشور به ویژه حوزه اقتصاد خسارت هایی به دنبال داشته  که باید با مدیریت درست و جهادی بخشی از این زیان ها را جبران کنیم، لذا برای رسیدن به این مهم نیازمند عزم ملی هستیم.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: سال ۹۸ برای ملت ایران سالی پر از فراز و نشیب بود، لذا امیدواریم که سال ۹۹ برای همه ملت ایران به ویژه مردم کردستان سالی پربرکت و پررونق باشد و شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس در کشور باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha