جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جهش اقتصادی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: همه مسئولان و دستگاه های اجرایی باید در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دال بر تقویت بسترهای اقتصادی برای یک جهش بزرگ اقتصادی خود را از هر حیث آماده نمایند تا ان شاء الله شاهد ایران مقتدر باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن تبریک سال نو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بعد از تحویل سال 1399،  گفت: همگان در سخنان امام خامنه ای شاهد بودیم که معظم له به تشریح فراز و نشیب های سال 98 پرداختند و تمامی این موارد را برای تنویر افکار عمومی تبیین کردند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی و نام گذاری سال جاری، توجه و تاکید فراوان معظم له بر اقتصاد و تقویت بسترهای اقتصادی می باشد که این نشان می دهد که ایشان به صورت مستمر دغدغه توسعه همه جانبه کشور به ویژه در حوزه اقتصاد را دارند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه کلام صبح امروز مقام معظم رهبری تکمیل کننده فرموده ایشان مبنی بر اینکه «باید قوی شویم» بود، افزود: مقام معظم رهبری به صورت جامع از مسایل داخلی، منطقه ای و بین المللی آگاه می باشند و این یک امتیاز بسیار بزرگ برای ملت ایران می باشد که چنین مقتدا و رهبری دارند.

وی تصریح کرد: امام خامنه ای در نامگذاری سال های اخیر تاکید بسیاری بر اقتصاد داشته اند که این امر یعنی اینکه معظم له تقویت بنیه های اقتصادی را نوعی ایجاد اقتدار برای نظام و انقلاب اسلامی می دانند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: همه مسئولان و دستگاه های اجرایی باید در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دال بر تقویت بسترهای اقتصادی برای یک جهش بزرگ اقتصادی خود را از هر حیث آماده نمایند تا ان شاءالله شاهد ایران مقتدر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha