جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام داداش زاده

حوزه/ حجت الاسلام داداش زاده گفت: تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی و روحانیون استان تمام ظرفیت خود را برای تحقق شعار سال به کار خواهند گرفت و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام محمد داداش زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه اظهار داشت: خداوند منان را شاکریم که به همه ما توفیق خدمت به اسلام و مسلمانان را عطا فرمود تا به عنوان سربازان فرهنگی به مردم این مرز و بوم خدمت کنیم.

وی ادامه داد: در این برهه حساس که استکبار جهانی با اجرای توطئه‌های شیطانی مختلف درصدد کمرنگ کردن و محو دین مبین اسلام و احکام روح بخش آن و به زانو در آوردن کشور عزیزمان ایران است، وظیفه انقلابیون و ولایت‌مداران در خصوص اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه حساس تر و سنگین تر می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: همه وظیفه داریم برای مقابله با دسیسه‌های اهریمنی دشمنان و بسط و گسترش اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه و کل دنیا که با ظهور فرقه‌های منحرف از اسلام به دین، ضربات مهلکی بر پیکره اسلام وارد ساخته، بصورت شبانه روزی تلاش کنیم.

وی به نامگذاری سال ۹۹ «سال جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها، مجموعه‌های دانش بنیان، سازمان برنامه، قوه قضائیه، مجموعه‌های جوان و مبتکر باید پر امید و با تلاش و پشتکار در جهت جهش تولید فعالیت کنند و ما نیز بعنوان ارگان انقلابی با تکیه بر ظرفیت‌های خود مثل روحانیون مستقر، ائمه جماعات، مراکز و فعالین قرآنی، هیئت‌های مذهبی در جهت رسیدن به منویات رهبر عزیزمان بیش از پیش تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام داداش زاده ادامه داد: با توجه به چشم انداز وسیع و آینده نگرانه، همچنین سیاست‌ها و رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه داریم درجهت لبیک گویی به فرمایشات گهربار مقام عظمای ولایت، پیشبرد آرمان‌های عالیه نظام و اهداف والای سازمان بصورت جهادی تلاش کنیم کما اینکه در جریان مبارزه با ویروس کرونا مجموعه تبلیغات اسلامی استان از جمله روحانیون پای کار آمدند و با تهیه و توزیع ماسک، دستکش و بسته‌های معیشتی و با ضد عفونی و ایزوله کردن معابر و جای جای شهرها و روستاها با وجود تبلیغات منفی و توطئه‌های دشمنان خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه داده و خواهند داد.

وی در پایان با ابراز امیدواری درجهت ریشه کن کردن ویروس کرونا، خاطرنشان ساخت: مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی بخصوص کارکنان خدوم استان آذربایجان‌غربی همواره گوش به فرمان رهبر خود آماده جانفشانی و پیشرفت همه جانبه میهن عزیزمان ایران هستند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha