جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقدیر طلاب از پزشکان

حوزه/ جمعی از طلاب و نیروهای بسیجی شب گذشته در آخرین روز سال ۹۸ با حضور در بیمارستان سینا همدان، محل مراقبت از بیماران کرونایی، با تقدیم بسته های غذایی و گل ضمن تقدیر از خدمات و مجاهدت‌های صورت گرفته توسط کادر درمان و پزشکی، سال نو را به این افراد تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، جمعی از طلاب و نیروهای بسیجی، شب گذشته در آخرین روز سال ۹۸ با حضور در بیمارستان سینا همدان، محل مراقبت از بیماران کرونایی، با تقدیم بسته های غذایی و گل ضمن تقدیر از خدمات و مجاهدت‌های صورت گرفته توسط کادر درمان و پزشکی، سال نو را به این افراد تبریک گفتند.

پرسنل کادر درمانی و پزشکی این بیمارستان نیز با تشکر از این اقدام جهادی، حضور این گروه، در بیمارستان، آن هم در آخرین روز سال ۹۸ را، مایه دلگرمی و قوت قلب خود دانستند.

لازم به ذکر است، بیمارستان سینا همدان، اصلی ترین مرکز مقابله با ویروس کرونا در همدان می باشد که پزشکان و پرستاران در آن به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
    0 0
    اینهمه مردم مردند در اثر کرونا خجالت نمی کشید جشن گرفتید فک و فامیل شما هم بمیره باز هم بی خیال جشن می گیرید مردم چالش رقص . توی روحانی چرا باید جشن بگیری می خواهی به ضرب المثل معروف تاسی بجویی :2خواهی نشوی رسوا همرنگ حماعت شو