جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار حمید دامغانی

حوزه/ سردار دامغانی گفت: امید است ان‌شاءالله و به حول قوه الهی در سال آتی قله‌های دیگری از پیشرفت و تعالی توأم با نوآوری و خلاقیت به همت فرزندان معنوی امام (ره) فتح گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، با صدور پیامی، آغاز سال جدید را تبریک گفت.

متن پیام فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

نوروز بهانه و وسیله‌ای برای ارتباط قلبی میان مردم و مبدأ عظمت و عزت یعنی ذات مقدس باری تعالی است. امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

نسیم دل انگیز بهاری به اذن پروردگار مهربان، چون نفس احیاگری به طبیعت نیمه جان، می‌وزد تا پیام روح بخش «تحول و بیداری» بر دلهای عبرت گیر جاری گردد و انسان مؤمن و موحد خودسازی درون و سازندگی بیرون را از نو آغاز نماید.

حلول سال جدید و بهار زیبای طبیعت که تجلی اراده لایزال الهی است، را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است ان‌شاءالله و به حول قوه الهی در سال آتی قله‌های دیگری از پیشرفت و تعالی توأم با نوآوری و خلاقیت به همت فرزندان معنوی امام (ره) فتح گردد.

دوام توفیقات مردم ایران را در صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت می نمایم. باشد که در دولت حضرت حجت خدمت کنیم.

حمید دامغانی

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha