جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی- نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان با قدردانی از همه پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی، گفت: همت و تلاش کادر درمان و همراهی مردم شرط اصلی گذر از بحران کرونا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی امروز با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید اظهار داشت: امیدواریم امسال، سالی پر از توفیق و پیروزی و هر آنچه خیر است برای ملت ایران باشد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مملو از موفقیت و نیز مشکلات و مصائبی بود، افزود: سال ۹۸ از جهات مختلف نظامی، و پشت سر گذاشتن تحریم‌هایی که نقطه امید دشمنان بود، موفقیت هایی برایمان در پی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به مشکلات زلزله، سیل و دیگر بلایای طبیعی، اضافه کرد: در پایان سال هم مشکلاتی به وجود آمد از جمله کرونا که عید امسال متأثر از این بیماری است و دید و بازدید و مسافرت ها را محدود و ممنوع کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه ملت در هر مسأله ای که دست به دست هم داده توانسته از آن عبور کند، یادآور شد: با رعایت بهداشت فردی و توجه به هشدارهای پزشکی می توان این بیماری را مهار کرد.

وی با قدردانی از همه پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی که برای ریشه کنی این بیماری تلاش می کنند، تأکید کرد: همت و تلاش کادر درمان و همراهی مردم شرط اصلی گذر از بحران کرونا است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی نیز با همدلی و همراهی از بین می رود، گفت: مسئولان باید بیش از پیش به فکر مردم باشند و مردم هم کمک کنند تا بار فشار اقتصادی کمتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه در ابعاد مختلف پیشرفته‌ای چشمگیری داشته ایم که نباید تحت تاثیر شرایط قرار گیرد، افزود: با رشد اقتصادی موجود تا چند سال آینده، اقتصاد اول منطقه خواهیم شد.

وی اظهار کرد: سالی با افق های نو و امیدآفرین پیش رو داریم که نتیجه آن سرفرازی ملت ایران خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha