جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
السيد أبو الفضل الطباطبائي الأشكذري

حوزه/ نماینده رهبر انقلاب در سوریه گفت: به دلیل حفاظت از خودمان، جامعه‌ی مان و حفاظت از بهداشت عمومی نباید از خانه هایمان خارج شویم.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی تولیت مصلی حرم حضرت زینب(س) در راستای همکاری با وزارت بهداشت و اوقاف سوریه جهت پیشگیری و کنترل کرونا نمازهای جمعه، جماعت و همه برنامه های فرهنگی و دینی حرم حضرت زینب(س) را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

در همین حال وی از طریق شبکه های اجتماعی به مناسبت شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع)، خطاب به مردم تاکید کرد: سختی ها و مشکلات از مهمترین وسیله های نزدیک شدن به خدای متعال است و مهمترین نکته در پشت سر گذاشتن از این بلاها، داشتن عنصر ایمان و تضرع به خدای متعال و توسل به اهل بیت(ع) برای رفع ابتلاء به این ویروس کرونا است.

وی ابراز داشت: ما لازم است در این شرایط سخت به سه نکته توجه کنیم؛ اول: باید احساس مسئولیت کنیم و مراقب خودمان، خانواده‌مان و فرزندانمان باشیم و توجه کنیم به خدا و بدانیم که این بلا فرصت طلایی است برای تقرب به خداوند. دوم: آنکه از خانه‌هایمان خارج نشویم مگر برای ضرورت به دلیل حفاظت از خودمان، جامعه مان و بهداشت عمومی، چراکه حفاظت از بهداشت عمومی مسئولیت همگانی است. سوم: توجه و تضرع به خدای متعال و توسل به اهل بیت(ع) برای ازبین رفتن ویروس کرونا از امت اسلامی.

نماینده ولی فقیه در سوریه در پایان آغاز سال نو را نیز تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha