جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السالام شعبانلی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آوج «جهش تولید» را گره گشای مشکلات جامعه دانست و گفت: باید با اتکال به نیروهای جوان نیروی جوان دارای ایده و برنامه به جهش در تولید دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام اکبر شعبانلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک سال نو با اشاره  به بیانات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در پیام نوروزی، گفت: رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال جهش تولید نام نهادند، همه مردم، مسئولان و به ویژه دست اندرکاران امر تولید باید برای تحقق این شعار، تلاش های جدی داشته باشند تا وضعیت اقتصادی کشور سر و سامان یابد.

مدیر مدرسه علمیه آوج افزود: دشمنان در تلاشند با تحریم های ظالمانه اقتصاد کشور را تضعیف کنند، برای مقابله با دشمن باید به اقتصاد پایدار دست پیدا کنیم البته ارتقاء وضعیت اقتصادی در کشور ممکن نمی شود، مگر با جهش در تولید.

وی ادامه داد: در بخش تولید محصولات باید با اتکال به نیروهای جوان نیروی جوان دارای ایده و برنامه به جهش در تولید دست پیدا کنیم.

حجت الاسلام شعبانلی بیان کرد: امسال در ایام عید نوروز باید از دید و بازدید و مسافرت های غیرضرور خودداری کنیم تا بتوانیم این بیماری خطرناک را ریشه کن کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha