پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال جهش تولید گفت: مردم و مسئولان شعار سال را به‌عنوان یک هدف اصلی و کلی برای خود در نظر بگیرند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک سال جدید به همه هم‌وطنان اظهار داشت: سال ۱۳۹۹ شمسی را رهبر معظم و فرزانه انقلاب سال جهش تولید نام‌گذاری کردند البته چند سالی است که ایشان در همین راستا شعار سال را نام‌گذاری می‌کنند که نشان‌دهنده اهمیت رونق اقتصادی و مسئله تولید در کشور است.

وی به فلسفه نام‌گذاری شعار سال اشاره کرد و بیان داشت: به‌هرحال اگر کشوری ازنظر تولید و حرکت اقتصادی روبه‌جلو باشد و دارای یک خیزش به‌تمام‌معنا باشد این کشور در بین سایر کشورها به نام کشور موفق شناخته می‌شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کرد: اقتصاد یکی از موضوعاتی است که دشمنان بر روی آن نگاه ویژه‌ای دارند و به همین علت همواره تحریم اقتصادی را علیه کشورمان به راه انداخته‌اند.

وی ادامه داد: اگر کشور از جنبه‌های مختلف خودکفا شده و دانشمندان و اقتصاددان‌ها بتوانند کشور را به‌جایگاه رفیعی برسانند قطعاً تحریم‌های دشمنان بی‌نتیجه خواهد ماند

عضو خبرگان رهبری افزود: مردم و مسئولان این شعار سال را به‌عنوان یک هدف اصلی و کلی برای خود در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید با ابتکارات و خلاقیت از همه نیروهای جهادی و فعالان اقتصادی استفاده کنند تا پایان سال شاهد رشد و جهش مناسبی در تولید باشیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری تأکید کرد: رهبر انقلاب درعین‌حال فرمودند که تاکنون کارشده است اما ازنظر ایشان ظرفیت کشور بسیار زیاد است و باید از تمامی ظرفیت‌های کشور در این راستا استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha