چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تصاویر / حضور نماینده ولی فقیه در استان در جمع طلاب قرارگاه جهادی، تبلیغی حوزه علمیه همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی از زمان شیوع ویروس کرونا، با حضور موثر و پررنگ در کنار مردم و مسئولان در مبارزه با این ویروس منحوس، نقش محوری را در شهر و استان ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، پس از اینکه روز گذشته وزیر ارتباطات در توئیتی در زمینه آمار مسافران نوروزی این طور نوشت که: «مصرف اینترنت نشون میده، نوروز حدود یک میلیون نفر از تهران رفتن بیرون که نوروز قبل حدود ۴ میلیون نفر بوده. خروجی قم حدود ۴۰ هزار نفر. هرمزگان و یزد و بوشهر هم خروجی داشتن. اما "همدان" بیشترین جذب رو داشته. ۱۰ درصد این جمعیت. بعدش لرستان و چهارمحال و کرمانشاه. شمال و مشهد جذبش خیلی کم بوده»؛  همدان روز پرحاشیه‌ و پرخبری را پشت سر گذاشت و پس از ورود امام‌جمعه جوان همدان به این ماجرا، مسئولان استانی مجبور به اتخاذ تصمیماتی در زمینه جلوگیری از ورود مسافران به این شهر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی که از زمان شیوع ویروس کرونا، حضور موثر و پررنگی در کنار مردم و مسئولان در مبارزه با این ویروس منحوس داشته است، این بار نیز با ورود مناسب و به موقع و مطرح کردن مطالبه عمومی و پیگیری آن از مسئولان استانی، باعث شد تا دادستان همدان به این موضوع ورود کند و دستور برخورد قاطع با مراکز گردشگری متخلف در همدان را صادر کند.

البته اقدام امام جمعه همدان به اینجا منتهی نشد و او شب گذشته با حضور در مناطق مختلف شهر از نزدیک در روند امور قرار گرفت و با بازدید از ستاد پیشگیری و ستاد مردمی و در پیام‌های ویدئویی از مسافران خواست تا همدان را ترک و یا در منزل بمانند.

ورود در بحث تعطیلی و محدود کردن نمازهای جماعت و تجمعات مذهبی در راستای سلامتی مردم، به عنوان نخستین استان، حضور فعال در کنار مسئولان استانی و ستاد پیشگیری، حضور در بخش قرنطینه و عفونی بیمارستان سینا و تقدیر از اقدامات کادر درمان، راه‌اندازی ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان، حضور در جمع گروه‌های جهادی و انتشار چندین پیام ویدئویی و صوتی و درخواست از مردم برای پیوستن به پویش در خانه بمانیم، از جمله اقداماتی است که در این مدت توسط جوان‌ترین نماینده ولی فقیه در استان‌ها صورت گرفته است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha