جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لاریجانی در صحن علنی مجلس

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس با استانداران خوزستان، زنجان و فارس از پیگیری و تامین نیازمندی‌های این مناطق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز یکشنبه سوم فروردین در تماس با استانداران خوزستان، زنجان و فارس با ارائه توصیه‌های لازم برای قطع چرخه انتقال و نزولی شدن نمودار ابتلا به کرونا در این استان‌ها، از پیگیری و تامین نیازمندی‌های این مناطق در حوزه‌های بهداشت، درمان  و حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده بر اثر شیوع کرونا خبر داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی  در این گفت و گوها ، ضمن بررسی شرایط مقابله و افزایش میزان درگیری هر یک از  استان های خوزستان، زنجان و فارس با کرونا ، از هموطنانی که با توجه به خطر شیوع بیماری از سفر صرف‌نظر کرده اند،  تقدیر و تشکر کرد و گفت: کاهش سفرها، از بار شیوع کرونا می کاهد اما هنوز نتیجه مطلوب در برخی استان ها حاصل نشده و  نیازمند توجه بیشتر و جلب همکاری مردم هستیم.

وی همچنین در گفت و گو با استانداران مذکور، توصیه هایی برای  پشتیبانی و تجهیز مراکز  درمانی و بیمارستانی  با استفاده از منابع مالی تخصیص یافته  به   این استان ها ارائه کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، همچنین از پیگیری سایر  منابع مالی و امکانات مادی مورد نیاز استان های مذکور در سطح ملی خبر داد.

لاریجانی همچنین ضمن استماع گزارش  اقدامات مسئولان این استان ها، اشاره به افزایش تدابیر لازم  جهت کاهش رفت و آمد برای حفظ سلامت مردم  را اولویت مدیریت استان ها دانست و گفت: لازم است فعالیت کلیه مراکز پذیرش مسافر متوقف شده  و با آگاهی بخشیدن به مردم از تردد ها و اجتماعات کاسته شود تا چرخه انتقال کرونا قطع گردد.

در آغاز این گفت‌وگوها، آقایان غلامرضا شریعتی، فتح الله حقیقی و عنایت الله رحیمی، استانداران خوزستان، زنجان و فارس گزارش های جداگانه ای از اقدامات دستگاه‌های استان در مقابله با کرونا به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha