شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فاضل جابر نماینده ائتلاف فتح عراق

حوزه/ فاضل جابر نماینده ائتلاف فتح عراق دولت و سازمان اطلاعاتی این کشور را مسئول پیگیری آنچه روزنامه کویت مبنی بر قصد آمریکا برای برپایی کودتای نظامی در عراق دانست و تأکید کرد: تحرکات اخیر سفیر آمریکا شک برانگیز است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فاضل جابر نماینده ائتلاف فتح عراق دولت و سازمان اطلاعاتی این کشور را مسئول پیگیری آنچه روزنامه کویت مبنی بر قصد آمریکا برای برپایی کودتای نظامی در عراق دانست و تأکید کرد: تحرکات اخیر سفیر آمریکا شک برانگیز است.

وی با بیان اینکه نباید آنچه در روزنامه کویت مبنی بر قصد آمریکا برای ایجاد کودتای نظامی در عراق را دست کم گرفت و از کنار آن گذشت، افزود: دولت و سازمان اطلاعات عراق باید با جدّیت این مسئله را پیگیری کنند.

نماینده ائتلاف فتح تصریح کرد: تحرکات سفیر آمریکا و کارمندان سفارت آن در کنسولگری های شهر های عراق شک برانگیز بوده و همچنین تحرکات نیرو های آمریکایی حاضر در اراضی عراقی در محل شک و تردید است.

جابر بر ضرورت محدود کردن تحرکات آمریکایی و منع سفیر آمریکا از دیدار و برگزاری هرگونه نشست با سیاستمداران مگر با موافقت دولتی و رسمی تأکید کرد.

شایان ذکر است که روزنامه کویتی امروز از یک طرح آمریکایی برای اجرای کودتای نظامی در عراق برای تسلط بر قدرت خبر داد و اشاره کرد: آمریکایی ها این مسئله را به هم پیمانان خود در بغداد ابلاغ کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha