پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه با بیان اینکه کمک پزشکی پیشکش، ماسک های خریداری شده را آزاد کنند، گفت: هیئت حاکمه آمریکا به عنوان مدعیان به اصلاح حقوق بشر! با تحریم های ضد بشری علیه ایران، مانع ارسال کمک به مبتلایان کرونا هستند.

 حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه،  با اشاره به اینکه پیشنهاد کمک پزشکی شیطان بزرگ به بیماران ایرانی، حقه بازی بیش نیست، اظهار داشت: وقتی آمریکا سدّ راه ارسال کمک های بشر دوستانه سایر کشورها به ایران شده است، در عین حالی که در این روزها برای مداوای بیماران کرونایی نیاز به دارو و درمان داریم، پیشنهاد کمک آمریکایی ها، دروغ آشکار است.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه بیان کرد: «سونامی ویروس کرونا» به خاک آمریکا هم رسید، اما تا چند روز پیش ترامپ با این بیماری به طور تمسخرآمیز برخورد می کرد که نشان از بی ارزش بودن جان شهروندان آمریکایی دارد، گرچه آمریکا به رتبه دوم تعداد مبتلایان جدید به کرونا صعود کرد.

وی تصریح کرد: روسای جمهور آمریکا از ریگان تا ترامپ در طول بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، لحظه ای از خیانت و فشار تشدید تحریم ها  و  جلوگیری از کمک بشردوستانه سایر کشورها به ایران اسلامی، دریغ نکرده و نمی کنند.

حجت الاسلام نجادی، خطاب به غربی ها با بیان این که کمک پزشکی پیشکش، ماسک های خریداری شده را آزاد کنید، ادامه داد: هیئت حاکمه آمریکا به عنوان مدعیان به اصلاح حقوق بشر! با تحریم های ضد بشری علیه ایران، مانع از ارسال کمک به مبتلایان کرونا هستند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه در پایان اظهار کرد: در حالی که کشورهای اروپایی برای جبران ماسک و روپوش یکبار مصرف بیمارستانی از دستمال توالت و کیسه زباله استفاده می کنند، نهادهایی مانند ستاد فرمان اجرائی حضرت امام(ره) اقدام به واردات ۱۰ دستگاه تولید ماسک و چند میلیون دستکش و ماسک و پای کار آمدن گروه های جهادی و طلاب در کارگاه های تولیدی حتی در منازل، نیاز مراکز بیمارستانی و مردم را برطرف کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha