جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
photo_2020-03-17_19-54-19.jpg

حوزه/ با شیوع بیماری کرونا بانوی طلبه مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) هشتگرد کارگاه خانگی تولید ماسک در شهرستان ساوجبلاغ راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با توجه به شیوع ویروس کرونا و کمبود ماسک در کشور ، بانوی طلبه مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) هشتگرد سعی بر این داشته تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کنار رشته‌های مهارتی از جمله رشته طراحی دوخت اقدام به راه‌اندازی کارگاه خانگی خیاطی در تولید ماسک کمک کند.

خانم آخوندزاده با هدف رفع کمبود ماسک و روپوش‌های بهداشتی در بیمارستان‌های شهرستان ساوجبلاغ و به منظور کمک به پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدام به این حرکت کرده‌.

این بانوی طلبه مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) هشتگرد با کمک خیرین و خرید پارچه و موارد مورد نیاز، روزانه بیش از 100 عدد ماسک تولید می‌کند که به صورت رایگان در اختیار مردم کم بضاعت قرار می‌گیرد.

وی در گفتگو با خبرگزاری کوثر بیان کرد: این کار جهادی تا نابودی ویروس کرونا ادامه دارد و همکاری خیرین در این امر می‌تواند کمک فراونی در ادامه کار داشته باشد.

خانم آخوندزاده افزود: خواهران طلبه فعال مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) هشتگرد، داوطلبانه و بدون هیچ چشم‌داشتی پشت چرخ‌های خیاطی قرار گرفتند و با جدیت تمام با تولید ماسک و گان بهداشتی، وظیفه حفاظت از مردم در قبال بیماری کووید ۱۹ را به‌خوبی انجام می‌دهند.

وی در پایان از جهادگران بانوی این مدرسه مذهبی که همیشه در روزهای سخت و بحرانی برای کمک‌رسانی به همنوعان خود پای‌کار هستند، تشکر کرد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha