پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 892244
۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
امام جمعه همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، در تماس تلفنی با فرمانعلی زارعی بسیجی ۴۸ ساله کبودراهنگی، که در حین گندزدایی متاسفانه در سانحه‌ای دست چپ خود را از دست داد، ضمن قدردانی از این بسیجی، جویای سلامتی و روند درمانی وی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر امروز خبر ناراحت کننده‌ای بر روی خروجی برخی از رسانه های استان همدان قرار گرفت، مبنی بر اینکه یکی از بسیجیان مدافع سلامت در روستای سردارآباد شهرستان کبودراهنگ، در حین گندزدایی متاسفانه در سانحه‌ای دست چپ خود را از دست داد.

پس از انتشار این خبر حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، در تماس تلفنی با فرمانعلی زارعی بسیجی ۴۸ ساله کبودراهنگی، ضمن قدردانی از این بسیجی مخلص، جویای سلامتی و روند درمانی وی شد.

امام جمعه همدان در تماس‌های دیگری با مسئولان استان، خواستار حل مشکلات این جانباز مدافع سلامت شد.

لازم به ذکر است، فرمانعلی زارعی اهل روستای سردارآباد شهرستان کبودراهنگ، با همکاری دهیاری روستا به صورت جهادی در حال ضد عفونی روستای خود بود که متاسفانه در حین انجام خدمت، دست چپ او پس از اینکه به گاردان تراکتور گیر می‌کند، دچار حادثه می‌شود و با وجود آنکه به بیمارستان بعثت همدان انتقال داده شد، اما متاسفانه دست چپ خود را به طور کامل از دست داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha