جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که پیشرفت کشور در گرو تحقق جهش و رونق تولید است، تصریح کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشورمان، تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید تنها راه خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمنان است.

حجت الاسلام تقی زاده، معاون حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با تبریک فرا رسیدن سال جدید و نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید»، گفت: به طور حتم عمل به دغدغه های مقام معظم رهبری در سال جدید به رشد و تعالی اقتصادی کشور منجر خواهد شد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در سال های اخیر محور نامگذاری های خود را مباحث اقتصادی تعیین کردند، افزود: این نامگذاری ها نشان دهنده اهمیت و جایگاه مباحث اقتصادی در پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران اسلامی است.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری یک تکلیف مهم است که بر عهده مسئولان است، بیان داشت: مسئولان کشور به ویژه دولت و مجلس باید بسترهای لازم به منظور تحقق عملی شعار سال فراهم کنند.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که کشورمان به دلیل تحریم های ظالمانه دشمن در چهل سال اخیر همواره با مشکلات اقتصادی مواجه بوده است، افزود: اگر مسئولان در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید تلاش بیشتری کنند، به طور حتم شاهد رفع مشکلات اقتصادی در کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری بر اساس اشرافی که نسبت به مسائل مهم کشور دارند هر سال را به عنوان خاصی نامگذاری می کنند، گفت: این نامگذاری ها به هیچ عنوان تشریفاتی نیست بلکه مسیر حرکت کشور به سمت رشد و تعالی است.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشور با جهش تولید به یک رشد اقتصادی مناسب دست خواهد یافت، بیان داشت: باید ظرفیت های تولیدی داخل را شناخت و در جهت حمایت و تقویت آن تلاش بیشتری کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جهش تولید ضمن رشد اقتصادی، مشکل اشتغال در کشور را نیز رفع خواهد کرد، گفت: با توجه به این که یکی از خواسته ها و مطالبات مهم مردم بحث اشتغال جوانان است، با جهش تولید می توانیم مشکل اشغال نسل جوان را نیز رفع کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که پیشرفت کشور در گرو تحقق جهش و رونق تولید است، تصریح کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشورمان، تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید تنها راه خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمنان است.

وی با اشاره به این که راهبرد دشمن در سال های اخیر کاملاً اقتصادی بوده است، بیان داشت: باید با جهش در تولید داخلی این راهبرد دشمن را خنثی و مسیر پیشرفت کشور را هموار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha