سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سیلاب

حوزه/ درخواست ما از ستاد بحران و کمیته عمران این است که همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم و همه مسئولان پای‌کار بیایند تا پیرامون مشکل آب‌گرفتگی به ویژه در منطقه پردیسان چاره‌اندیشی و مشکل این منطقه را حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در بازدید میدانی از مناطق حادثه‌خیز شهر قم با اشاره به بارندگی‌های شدیدی که در چند روز اخیر در شهر آغازشده است، اظهار داشت: بلوار غدیر و منطقه پردیسان قم دونقطه‌ای هستند که در آن آبگرفتگی شدید بوده و نقاط بحرانی شهر هستند.
شهردار قم با بیان اینکه سال گذشته نیز در زیرگذر غدیر مشکل آبگرفتگی را داشته‌ایم، گفت: به دلیل اینکه شبکه فاضلاب منطقه پردیسان روی این خط قرار گرفته است، در این محل شاهد پس‌زدگی آب هستیم.

وی ادامه داد: آب در حال پمپاژ است اما فاضلاب بالا می‌زند و نگران آن هستیم که به دلیل اینکه کار اساسی در این منطقه صورت نگرفته مجدد با مشکل مواجه شویم.

دکتر سقائیان‌نژاد تأکید کرد: درخواست ما از ستاد بحران و کمیته عمران این است که همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم و همه مسئولان پای‌کار بیایند تا پیرامون مشکل آب‌گرفتگی به ویژه در منطقه پردیسان چاره‌اندیشی و مشکل این منطقه را حل کنیم.

شهردار قم از خدمات‌رسانی و برنامه‌ریزی بیش از ۲۶۰ اکیپ برای آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های مناطق ۸ گانه سطح شهر خبر داد و گفت: باید هر چه سریعتر مشکل آبگرفتگی نقاط مختلف شهر برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha