پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
photo_2020-03-17_16-46-44.jpg

حوزه/ حجت الاسلام رمضانی گفت: اردوی جهادی مبلغان استان تهران با هدف محرومیت زدایی از محله دروازه غار همزمان با تعطیلات عید نوروز هم اکنون در حال اجرا است.

حجت الاسلام امیرحسین رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: به همت مبلغان جهادی استان تهران طرح اردوی جهادی ویژه نوروز ۹۹ در محله دروازه غار تهران واقع در منطقه ۱۲ هم اکنون در حال اجرا است.

وی با اشاره به ضرورت محرومیت زدایی از مناطق محروم شهر تهران، افزود: فعالیت های عمرانی اعم از تعمیرات، زیبا سازی، مرمت مساجد محله، مرمت خانه های محرومین محله، زیبا سازی بصری کوچه ها و خیابان های محله از جمله اقدامات مبلغان جهادی در این منطقه محروم شهر تهران است.

حجت الاسلام رمضانی در پایان با اشاره به اقدامات گروه های جهادی در مقابله با شیوه ویروس کرونا در شهر تهران، خاطرنشان کرد: مبلغان جهادی مستقر در محله دروازه غار تهران علاوه بر فعالیت های عمرانی، هم اکنون در حال ارائه خدمات پزشکی، مشاوره و فرهنگی به اهالی محل هستند و برای حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ضدعفونی کردن این محلات نیز به طور منظم در حال انجام است. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha