جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین الله وردی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اللهوردی گفت: جهاد در عرصه های تجهیز و تغسیل اموات کرونا، تولید ماسک با حضور طلاب و روحانیون و ضد عفونی معابر و... ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین الله‌وردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فعالیت جهادی طلاب و روحانیون کرمان، گفت: از زمان شروع کرونا، مدیریت حوزه علمیه کرمان برای انجام کارهای جهادی اعلام آمادگی کرده و در ادامه ستاد بحران راه اندازی و بعد از مطرح شدن حضور جهادی طلاب و مورد استقبال قرار گرفتن از سوی مسئولان دانشگاه، از همان روزهای ابتدایی فعالیت جهادی طلاب شروع شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمان افزود: این نوع فعالیت ها در عرصه های تجهیز و تغسیل اموات کرونا و تولید ماسک با حضور طلاب و روحانیون و همچنین ضدعفونی معابر و... ادامه دارد.

وی اضافه کرد: حوزه های علمیه با فعالیت های جهادی ثابت کرده اند، همیشه و در همه سختی ها و گرفتاری ها دوشادوش مردم ایستاده و آماده هر نوع جهادی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین الله‌وردی با تاکید بر این که روحانیت در همه بحران ها کنار مردم قرار دارند، گفت: در کنار این مسائل، طلاب از درس و بحث غافل نبوده و اساتید مدارس علمیه هر روز دروس را در فضای مجازی برای استفاده طلاب بارگذاری می کنند.

مدیر حوزه علمیه کرمان اظهار کرد: در حوزه استان به دلیل محدودیت های طلاب در استفاده از فضای مجازی و اینترنت، با هماهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و صدا و سیمای استان، در صددیم دروس از طریق رادیو به طلاب ارائه شود.

حجت الاسلام والمسلمین الله‌وردی ادامه داد: استان کرمان 27 مدرسه علمیه دارد که تنها نیمی از آنها امکانات استفاده از فضای مجازی و اینترنت را دارند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha