شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماهنامه

حوزه/ سومین شماره ماهنامه فرهنگی، ادبی و خبری «فرهنگ پایداری» ویژه اسفند در ۴۸ صفحه با مطالب متنوع پیرامون ادبیات پایداری و نقد و تحلیل آثار ادبی دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه سومین شماره ماهنامه فرهنگ پایداری در دوره جدید انتشار و در شماره ویژه اسفند ماه با محوریت ارزیابی کمی و کیفی جشنواره انتخاب کتاب برتر دفاع مقدس منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

در این شماره فرهنگ پایداری در بخش گفت‌وگوها محسن مؤمنی شریف روایت دیدار و حمایتهای سردار سلیمانی از نویسندگان دفاع مقدس را بازگو می‌کند همچنین در این بخش نیکنام حسینی پور مدیرعامل خانه کتاب، دکتر محمدرضا سنگری محقق و مدرس دانشگاه و دکتر محسن پرویز به طرح دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پیرامون نشر دفاع مقدس، اهمیت و جایگاه جشنواره انتخاب کتاب برتر دفاع مقدس در میان جشنواره‌های کتاب پرداخته و خواستار مشارکت بیشتر دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه و حمایت از نویسندگان جوان شدند.

فرهنگ پایداری در شماره جدید با معرفی برخی تازه‌های نشر دفاع مقدس در این زمینه سه اثر منتشره درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی راهم معرفی کرده است. همچنین در بخش ادبی سراغ برخی نویسندگان و فعالان ادبی رفته و نقطه نظرات خانم خزاعی نویسنده و گردآورنده کتاب تا پلاک ۱۴۰ درباره جایگاه بانوان در داستان نویسی پس از انقلاب را بازتاب داده است.

گزارشی از همایش خاطره نگاری دفاع مقدس، گزارش رونمایی تازه‌های نشر دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار، گزارش نشست کتاب پژوهی دفاع مقدس، گفت‌وگو با رضا اسماعیلی شاعر ادبیات پایداری، گفت‌وگو با علی شجاعی صایین، معرفی تازه‌های نشر دفاع مقدس و اخبار نقد و تحلیل کتاب در استان‌ها ازجمله مطالب و مباحث متنوع این شماره فرهنگ پایداری است.

این نشریه به همت سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با مدیرمسئولی داود عامری، و دبیری علی شیرین و مشارکت فکری و قلمی جمعی از نویسندگان، فعالان ادبی و استادان دانشگاه منتشر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha