جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 892522
۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
مجیدی

حوزه/ ​​​​​​​مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از طبخ، بسته بندی و توزیع غذای گرم در بین مدافعان توسط موکب آستان مقدس زبیده خاتون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، امروز در بازدید از موکب آستان مقدس زبیده خاتون گفت: این موکب با توجه به تجارب کادر اجرایی و پشتیبانی در امدادرسانی مناطق سیل زده خوزستان و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در شهر مقدس کربلا، این آمادگی را پیدا کرده که زیر نظر ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی قزوین به کادر درمانی و مدافعان سلامت خدمات ارائه دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: طبخ، بسته بندی و توزیع  غذای گرم برای وعده های غذایی نهار و شام بین داوطلبان و مدافعان سلامت توسط این موکب انجام می شود.

وی ادامه داد: توزیع این غذاها زیرنظر عوامل دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام می شود و هزینه خدمات دهی این موکب از محل کمک های خیران و نیات موقوفات تأمین می شود.

حجت الاسلام مجیدی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند مدافعان جبهه سلامت که در خط مقدم دفاع از جان هموطنان قرار گرفته اند، بهترین راه قطع زنجیره کرونا را در خانه ماندن دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha