چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
توزیع میوه بین بیماران کرونایی

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از توزیع دو تن میوه بین بیماران کرونایی و کادر بیمارستانی سمنان با مشارکت خیران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد اظهار کرد: در اقدامی تاکنون با مشارکت خیران و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمنان، بیش از دو تن میوه تهیه و با کمک جهادی روحانیون و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی سمنان و اداره بهداشت، تبدیل به آبمیوه و بین بیماران کرونایی و کادر بیمارستانی توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان بیان کرد: این اقدامی در جهت کمک به بیماران و همچنین کمک به بهبودی هر چه سریع‌تر آنها است تا هر چه سریع‌تر از این برهه عبور کنیم.

مسعودیان‌راد با اشاره به اینکه تاکنون اقلام خوراکی در قالب سیب، کیوی، پرتقال و هویج برای بیماران کرونایی خریداری شده است، تصریح کرد: این میوه‌ها با همکاری نیروهای جهادی روحانیون شست‌وشو و ضدعفونی شده و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی سمنان به آشپزخانه بیمارستان‌های ویژه مبارزه با کرونا انتقال پیدا کرده و پس از آبمیوه‌گیری و استریل کردن روزانه در وعده و میان‌وعده‌های غذایی توزیع می‌شود.

وی ضمن قدردانی از خیران برای کمک به بیماران کرونایی و درمان هر چه سریع‌تر آنها، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha