پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بحران کرونا: بسته های حمایتی مسلمانان شیکاگو به نیازمندان + تصاویر

حوزه/ با شیوع ویروس کرونا در آمریکا، و تعطیلی مساجد، داوطلبانی از مرکز شورای اسلامی آمریکای شمالی در ایالت نیوجرسی، به یاری نیازمندان شتافته و بسته های حمایتی توزیع کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، درحالی که شیوع ویروس کرونا کشورهای مختلف جهان از جمله آمریکا را فلج کرده، اعضای «شورای اسلامی آمریکای شمالی»، شاخه نیوجرسی از جمله کسانی هستند که در این وضعیت به کمک نیازمندان شتافته و با ایجاد بسته های حمایتی به یاری سالمندان نیازمند رفته اند.

اعضای جوان داوطلب در این سازمان کیسه هایی را برای توزیع در شهر آماده کردند.

امداد اسلامی نیوجرسی در صفحه فیس بوک خود نوشت: امروز اعضا و داوطلبان ما ۱۳۲۰ پوند مواد غذایی و بهداشتی ازجمله دستمال بهداشتی، صابون، نان، غلات و سایر مواد خوراکی را در ۲۲۰ کیسه بسته بندی کرده و برای نیازمندان ارسال کردند.

در ادامه این مطلب آمده است: شورای ما در نیوجرسی همزمان به نیازمندان و جوامع کم درآمد کمک رسانه کرده و سعی می کنیم فاصله ها را نیز از همدیگر حفظ کنیم تا مانع از پخش ویروس شویم.

گفتنی است جوانان مرکز اسلامی شهر ناپرویل در شیکاگو نیز در صفحه فیسبوک پیامی ارسال کرده و از سالمندان خواسته اند در صورتی که به مواد غذایی و دارویی نیاز دارند می توانند از آن ها کمک بخواهند.

اعظم محمد در این باره به خبرنگاران شیکاگو گفت: سالمندان نمی توانند از خانه بیرون بروند. چرا به همسایگان مان کمک نکنیم؟   

این مرکز جوانان از آن زمان درخواست هایی از آیووا، ویسکانیسین و مینه سوتا دریافت کرده است.

محمد گفت: من فکر نمی کردم که این پیام به این سرعت در فضای مجازی منتشر شود و همه آن را ببینند. این اولین بار است. بدیهی است مردم واقعاً از این خدمات تشکر می کنند. یک خانم واقعاً سپاسگزار بود. او ما را به شدت دعا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha