پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تخفیف 50 درصد منشورات دارالعرفان

حوزه/ همزمان با مبعث حضرت ختمی مرتبت(ص) و حمایت جدی مؤسسه دارالعرفان از شعار در خانه بمانیم، به منظور استفاده بهینه و مفید اوقات فراغت و روزهای قرنطینه خانگی، آثار استاد حسین انصاریان با ۵۰ درصد تخفیف عرضه می­ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمحمدجواد حسینی اشکوری، مدیر انتشارات مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان در گفت­ وگو با خبرنگاران، ضمن تبریک مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و آغاز سال جدید برای همه هموطنان و آرزوی بهروزی برای آنان با اعلام این خبر اظهارکرد: به منظور بهره­وری بیشتر مردم از روزهایی که باید در خانه بمانیم و حمایت از توصیه پزشکان مبنی بر قرنطینه خانگی؛ انتشارات مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان مرکز نشر آثار استاد انصاریان برآن شد تا آثار ایشان و سایر آثار علمی خود را با ۵۰ درصد تخفیف ویژه برای همه مخاطبین و دوستداران اهل­بیت(ع) در اقصی نقاط کشور اتخاذ نماید.

وی بیان داشت: این طرحِ ویژه همزمان با مبعث رسول خوبیها آغاز و با توجه به اعیاد نورانی شعبان تا پایان شعبان المعظم ادامه خواهد داشت.

حسینی اشکوری افزود: علاقه ­مندان می­‌توانند جهت خرید و سفارش محصولات این طرح ویژه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با شماره ۰۹۱۹۶۵۲۲۰۲۴ آقای ابوالقاسمی تماس حاصل فرمایند.

لیست منشورات طرح مذکور به‌­همراه قیمت  در آدرس اینترنتی ذیل قابل دسترسی است :

http://www.ansaryan.com/farsi/۹۲۰۳۴.html

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha