پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضا جعفری

حوزه/ رئیس شورای حوزه‌ علمیه‌ تهران، از حجت الاسلام رضا جعفری، طلبه جهادی مدافع سلامت که در حال مأموریت ضدعفونی معابر و محلات به خاطر نهی از منکر با ضربات چاقو توسط یکی از مزاحمان نوامیس مردم از ناحیه صورت مجروح شد، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه‌ علمیه‌ی استان تهران، از حجت الاسلام رضا جعفری، طلبه جهادی مدافع سلامت که در حال مأموریت ضدعفونی معابر و محلات، به خاطر نهی از منکر، با ضربات چاقو توسط یکی از مزاحمان نوامیس مردم از ناحیه صورت مجروح شد، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید:

متن نامه استاد رشاد به طلبه جهادی مدافع سلامت و ناهی از منکر در ادامه می آید:

فرزند عزیزم
جناب حجت الاسلام رضا جعفری (دامت افاضاته)
سلام علیکم بماصبرتم فنعم عقبی الدّار

هرچند از شنیدن خبر ضرب و شتم بی‌رحمانه‌ی شما توسط یکی از اراذل، بشدت متاثر شدم، اما از اینکه این واقعه‌ی تلخ در حالی که شما در یکی از محله‌های جنوب تهران مشغول خدمت به سلامت اهالی و عفونت‌زدایی محله بودید، و به جرم نهی از منکر و دفاع از حریم ناموس مردم رخ داده است، به خود بالیدم و از اینکه طلاب عزیز همزمان در جبهه‌های مختلف تا پای جان فداکاری می‌کنند مباهات کردم.  

فرزند عزیزم!
این شهامت، ایثار و وظیفه‌گذاری را به شما و همه‌ی طلاب جهادی که تحصیل و تهذیب را با خدمت به مردم و حضور در صحنه توام می‌کنند تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

جزئیات حادثه «چاقو زدن» مزاحم نوامیس مردم به روحانی مدافع سلامت

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha