جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فعالیت های مردمی

مسئول سازندگی حوزه بسیج ۸ فاطمیه قم گفت: از جمله عواملی که باعث ارتقای روحیه و اُمید جامعه در شرایط فعلی می شود، رسانه ای کردن فعالیت های مردمی مقابله با ویروس نحس کروناست.

معصومه شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: انصافاً در هفته های اخیر به همت بسیجیان خواهر و برادر و گروه های جهادی محله محور، فعالیت های بسیار گسترده ای در خصوص مقابله با شیوع کرونا صورت گرفته که این ها باید در فضای مجازی معرفی و تبیین شود چرا که رسانه ای کردن این گونه فعالیت های مردمی، امید جامعه را در راستای شکست دادن این ویروس منحوس افزایش می دهد.

وی افزود: تنها در حوزه ۸ فاطمیه به عنوان یکی از حوزه های بسیج خواهران ناحیه مقاومت امام رضا(ع) بیش از ۳۰ تن از خواهران بسیجی فعالیت دارند که این ها چه در کارگاه تولید ماسک و اقلام بهداشتی و چه توزیع آن ها میان خانواده های محروم و نیز فعالیت های فرهنگی و رسانه ای منشأ خدمات بی شماری بوده اند.

مسئول گروه جهادی- رسانه ای شهید شریفی همچنین گفت: از جمله فعالیت های این گروه جهادی آن است که از فعالیت های بسیجیانی که در زمینه مقابله با کرونا مشغول هستند، عکس و فیلم و کلیپ تهیه کرده و این ها را تبدیل به محتواهای چندرسانه ای برای انتشار در فضای مجازی می کند.

وی با تأکید بر اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه سازی و کادرسازی در این باره به منظور تبیین خدمات و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی بیان داشت: ما قبل از هر چیز باید اهمیت و ضرورت فضای مجازی که این همه مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند را درک کنیم و به خصوص می بایست حضور هوشمندانه ای در فضای مجازی داشته باشیم.

شریفی خاطرنشان کرد: به لطف الهی بچه های انقلابی و بسیجی فراوانی، علاقه مند به فعالیت در این عرصه هستند و باید زمینه های حمایتی در این باره برای فعالیت مطلوب آن ها در این بستر فراهم شود تا ان‌شاءالله بتوانیم از تهدیدات فضای مجازی برای کشور و انقلاب فرصت سازی کنیم.

وی همچنین گفت: از سویی می توانیم فضای مجازی را به تریبونی برای بیان حقانیت انقلاب اسلامی ایران تبدیل کنیم، منتهای مراتب لازمه اش این است که نیروهای متعهد و انقلابی در این باره به صورت مرتب آموزش دیده و مهارت های آنان ارتقا پیدا کند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha