پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کریم علیوی عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق

حوزه/ کریم علیوی عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق رزمایش هوایی آمریکایی- اماراتی را پیام تحریک آمیز جدیدی به کشور های منطقه دانست و گفت: این رزمایش همزمان با اخباری که رسانه های حاشیه خلیج فارس از قصد آمریکا برای کودتای نظامی در عراق منتشر می کنند، انجام می گیرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کریم علیوی عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق رزمایش هوایی آمریکایی- اماراتی را پیام تحریک آمیز جدیدی به کشور های منطقه دانست و گفت: این رزمایش همزمان با اخباری که رسانه های حاشیه خلیج فارس از قصد آمریکا برای کودتای نظامی در عراق منتشر می کنند، انجام می گیرد.

وی افزود: قطعاً ایالات متحده آمریکا هرگز نخواهد توانست مثل سابق و مشابه کودتاهای آمریکای لاتین، در عراق  دست به کودتای نظامی بزند، لذا با اقدامات تحریک آمیز از طریق نیروها و بازو های خود در منطقه به راهبرد جدید در منطقه خاورمیانه و منطقه خلیج فارس روی آورده است.

علیوی تصریح کرد: رزمایش اخیر آمریکایی- اماراتی، پیام تحریک آمیز جدیدی به کشور های منطقه است که همزمان با انتشار اخبار از سوی رسانه های حاشیه خلیج فارس مبنی تلاش آمریکا برای برپایی کودتای نظامی در عراق، انجام گرفت.

عضو کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان اشاره کرد: هدف این فعالیت ها مشخص است و آن تنها یک عملیات تحریک آمیز برای تسلط بر کشور های منطقه و تضعیف دولت های آن مثل کشور های حاشیه خلیج فارس می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha