پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گردان های حزب الله عراق

حوزه/ گردان های حزب الله عراق از برنامه ریزی آمریکا برای اجرای عملیات هوایی علیه پایگاه های نظامی عراق خبر داد و نسبت به پیامد های این اقدام آمریکا که زیر ساخت های عراق را در معرض خطر قرار می دهد و آرامش داخلی را بر هم می زند، هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گردان های حزب الله عراق از برنامه ریزی آمریکا برای اجرای عملیات هوایی علیه پایگاه های نظامی عراق خبر داد و نسبت به پیامد های این اقدام آمریکا که زیر ساخت های عراق را در معرض خطر قرار می دهد و آرامش داخلی را بر هم می زند، هشدار داد.

گردان های حزب الله در بیانیه ای گفت: در سایه شرایط بسیار سختی که عراق در آن به سر می برد و همزمان با بسیج تمامی امکانات برای مقابله با خطر ویروس کرونا که ترامپ تروریست و دولت جنایتکارش به شیوع آن متهم هستند و در زمانی که نیرو های مردمی و گروه های مقاومت مشغول حمایت از دولت و تقویت آن در برپایی بیمارستان های صحرایی، گندزدایی و ضدعفونی و تلاش همگانی برای کمک رسانی به خانواده های فقیر به عنوان یک کار زیبا در جهاد درمانی مقاومت هستند، شاهد تحرکات مشکوک نیرو های آمریکا و مزدوران در سوء استفاده از این شرایط برای تحقق اهداف مشکوک و اجرای طرح هایی هستیم که از قبل تلاش های زیادی برای رسیدن به آن داشته است.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: روز های اخیر شاهد افزایش موج کمپین های رسانه ای روانی آمریکا برای مقدمه چینی در جهت یک طرح آمریکایی بود و این طرح بر انجام یک علمیات هوایی با حمایت زمینی و پشتیبانی آتشین جنگنده های آمریکا علیه پایگاه های دستگاه های امنیتی، حشد الشعبی، مقاومت اسلامی و با مشارکت یک دستگاه نظامی و امنیتی عراقی تمرکز دارد.

گردان های حزب الله تصریح کردند: این طرح آمریکایی زیر ساخت های اساسی عراق را به خطر می اندازد و آرامش داخلی را بر هم می زند، لذا با توجه به اطلاعاتی که در دست داریم، به دلیل خطرات و پیامد های این طرح به شکل جدّی با آن برخورد می کنیم.

در ادامه این بیانیه اشاره شده است: در شرایطی که عراق در بحران استثنائی بهداشتی به سر می برد، این اقدام و پیامد های خطرناک آن، وضعیت را بحرانی تر می کند و موجب یک فاجعه انسانی و اجتماعی می شود که دیگر قابل کنترل نیست.

گردان های حزب الله تأکید کرد: اقدام دشمن اشغالگر آمریکایی در اجرای علمیات احمقانه، ما را در مقابل گزینه های زیادی قرار می دهد و ما را وادار می کند مراحل زیادی از معادله مقابله با آن را پشت سر بگذاریم که در این صورت با تمام قدرت بدون استثنا به تمامی تأسیسات نظامی، امنیتی و اقتصادی آمریکا پاسخ خواهیم داد و پایگاه هایی که برای حمله به آن برنامه ریزی می کنند را به گورستان آنان تبدیل خواهیم کرد و آنان و همراهانشان را خوار و ذلیل می کنیم.

گردان های حزب الله هشدار داد: هر طرف عراقی که در این طرح توطئه آمیز مشارکت می کند، بداند که با آن مثل دشمن برخورد خواهد شد و هرگز خیانتش بخشیده نخواهد شد و هیچ گذشتی از جنایتش در کار نیست و در سطوح عشایری، قانونی و مردمی حساب سختی باید پس بدهد.

گردان های حزب الله بر ضرورت آمادگی برادران مجاهد، جان بر کف، وطن دوست و مخلص از نیرو ها و گروه های مردمی برای مقابله با توطئه های این دشمن شرور و ظالم تأکید کرد و گفت: همگی برای مقابله با هرگونه حماقتی که ممکن است دشمن به آن دست بزند یا بخواهد عراق را به سمت آن بکشاند، آماده باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha