جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ امام جمعه بهشهر با تأکید براین که عمل به توصیه های بهداشتی یک تکلیف است که همه مردم باید به آن پایبند باشند، گفت: بی توجهی یک نفر به این توصیه های بهداشتی می تواند جان هزاران نفر دیگر را به خطر بیاندازد.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران به مجاهدت های شبانه روزی کادر درمانی و بیمارستانی کشور در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این مجاهدت های شبانه روزی به طور حتم نزد خداوند متعال بی پاسخ نخواهد ماند.

وی با بیان این که پرستاران و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان های کشور به معنای حقیقی کلمه مدافعان سلامت مردم و جامعه هستند، افزود: با تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی این حافظان سلامت، ویروس کرونا ریشه کن خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ریشه کن شدن این ویروس منحوس نیازمند همراهی و همکاری آحاد جامعه است، گفت: اگر یک عزم ملی برای مقابله با این بیماری وجود داشته باشد، در آینده ای نه چندان دور شاهد ریشه کن شدن آن خواهیم بود.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که متأسفانه برخی ها با بی توجهی به هشدارهای بهداشتی در روزهای گذشته از منازل خود خارج شدند و به سفر رفتند، افزود: همان طور که مسئولان بهداشتی و درمانی کشورمان گفتند حضور غیر ضروری مردم در اماکن عمومی موجب افزایش دامنه شیوع این بیماری خواهد شد.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که عمل به توصیه های بهداشتی یک تکلیف است که همه مردم باید به آن پایبند باشند، گفت: بی توجهی یک نفر به توصیه های بهداشتی می تواند جان هزاران نفر دیگر را به خطر بیاندازد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که شکست ویروس کرونا با یک عزم ملی محقق خواهد شد، افزود: همه بخش های کشور به ویژه خود مردم نقش بسیار محوری و تعیین کننده ای در از بین بردن این ویروس دارند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که مقام معظم رهبری در طول هفته های اخیر چندین بار بر ضرورت توجه جدی مردم به توصیه های بهداشتی و درمانی تأکید کردند، گفت:  مراجع عظام و علما هم در یک ماه گذشته مردم را به رعایت اصول بهداشتی فرا خواندند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که اگر همه ما به وظایف خود در مقابله با این بیماری عمل کنیم به طور حتم شرایط به وجود آمده را پشت سر خواهیم گذاشت، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همبستگی برای ریشه کن شدن ویروس کرونا در کشور هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور گسترده گروه های جهادی برای خدمات رسانی به مردم در این روزهای سخت اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیان بار دیگر در کنار مردم برای مقابله با این بیماری شبانه روزی می کوشند و این بسیار ارزشمند است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که حضور گسترده طلاب و روحانیان جهادی برای مقابله با ویروس کرونا و خدمات رسانی به مردم بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کرد، افزود: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی از همان نخستین روز شیوع این بیماری، همه توان خود را برای تضعیف نظام و کمرنگ کردن خدمات کشور در مقابله با این بیماری به کار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha