پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 892741
۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
شیعه انگلیسی

حوزه/ گروهکی که دولت انگلیس ۱۶ کانال تلویزیون ماهواره‌ای در اختیارشان گذاشته است و رهبرشان در مقابل اعتراض دیگران گفته بود جدّ و نسب ملکه انگلیس به پیامبر اسلام(ص) می‌رسد (!) چگونه ممکن است دردش فقط تحجّر باشد؟

خبرگزاری حوزه | ممکن است هنوز کسانی باشند که کارهای گروه موسوم به تشیع انگلیسی را اعمالی از سر تحجّر، دگم اندیشی و جهل به شمار آورند. امّا شواهد فراوانی در دست است که کار این فرقه به ظاهر دینی از این حرف ها گذشته و سر از وادی عناد و دشمنی با نظام اسلامی در آورده است یا دست کم تحجّرشان آمیخته با عناد شده و برخوردی در شأن برخورد با معاندان را می طلبد.

متحجّر کسی است که قصدش خیر است ولی بیراهه می رود. متحجّر کسی است که دین را درست نشناخته و لذا اگر برایش روشنگری شود صراط مستقیم را می شناسد و می پیماید.

امّا گروهکی که دولت انگلیس ۱۶ کانال تلویزیون ماهواره‌ای در اختیارشان گذاشته است و رهبرشان در مقابل اعتراض دیگران گفته بود جدّ و نسب ملکه انگلیس به پیامبر اسلام(ص) می‌رسد (!) چگونه ممکن است دردش فقط تحجّر باشد؟

اخیراً این جماعت با بهانه اینکه بیماری در حرم اهل بیت ع راه ندارد و کسانی که درهای حرم اهل بیت ع را بسته اند به مقام ایشان کافر شده اند، به سوی حرم امام رضا ع و حضرت معصومه س هجوم برده و با تعرّض به خادمان این آستان های مقدس یا شکستن در حرم، توهینی آشکار به حضرات اهل بیت ع روا داشته و خوراک تبلیغاتی جدیدی نیز برای دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب فراهم ساخته اند. آیا اینان از خود سوال نکردند چگونه ویروس و بیماری به حرم راه ندارد در حالی که حضرت امام رضا ع خودشان با سمّی که در بدنشان وارد شد به شهادت رسیدند؟ اصلاً در کجای منابع دینی ما آمده که ورود بیماری یا هر بلای دیگر به حرم های مقدّس منافی قداست و حرمت این حرم هاست؟ مگر تا کنون چند بار خانه کعبه با سیلاب ویران نشده است؟ آیا این مطلب منافی قداست کعبه است؟ مگر مراعات دستورهای بهداشتی و توصیه های کارشناسان پزشکی حکم عقل نیست و مگر پیروی از حکم عقل نیز مورد تاکید قرآن نیست؟

البته به باور نگارنده، این جماعت پاسخ این پرسش ها را می دانند ولی دردشان چیز دیگری است. اینان ابزار دست دشمنند و این کارهایشان از روی عناد است نه تحجّر؛ چرا که پاسخ این شبهاتشان بارها در فضای حقیقی و مجازی داده شده و عذری برای جهلشان باقی نمانده است. اینان می خواستند با لیسیدن ضریح و ارسال فیلم آن برای شبکه های خارجی، چهره دین را مشوّه جلوه دهند و سندی حاکی از غیر عقلانی بودن دین و تشیع در اختیار ولی نعمتشان یعنی ملکه انگلیس قرار دهند. هم از این روست که لیس زنندگان پس از بازداشت اقرار کرده بودند: «پیش از اقدام به لیس زدن پنجره‌ها، آن را با «پَد الکی» تمیز کردیم!! »

بنابر این درد این جماعت درد دین نیست و مدافع حریم اهل بیت ع نیز نیستند. نشان به آن نشان که هیچ کدام از این عناصر هتاک و لیس زن، یک بار هم در سوریه یا عراق برای دفاع از حرم اهل بیت ع در برابر تهدید داعش حاضر نشدند و فقط بلد بودند نوحه های ساختار شکنانه و موهن بخوانند و همراه آن برقصند (رقاصم و رقاصم، رقاصه عباسم!!) و قمه را به جای داعشی ها بر سر فاقد عقل خویش بزنند تا باز هم سندی دیگر از دوری دین از عقلانیت، در اختیار دشمنان دین و انسانیت قرار دهند.

اکنون دیگر برای احدی جای تردید نیست که این مدّعیان، تشیعشان انگلیسی است و رویه دیگر وهابیت تکفیری و آمریکایی اند که کمر به هدم اسلام سیاسی و انقلاب اسلامی که یگانه طلایه دار آن است بسته اند. با رسوایی های اخیر این جریان، به نظر می رسد دیگر زمان مدارا با این جریان به سر آمده و لازم است برخوردی علی وار با نهروانیان معاند که قصد توبه ندارند صورت گیرد. آری صابران دیر به خشم می آیند، ولی وقتی به خشم آمدند کوه ها را به لرزه می اندازند.

به قول شاعر متعهد کشورمان آقای احمد بابایی:

آه از قرق شکستن عبدالحمارها  //  یعنی خداست دشمن عبدالحمارها

دارند تیغ معرکه را تیز می‌کنند  //  پس خون ماست گردن عبدالحمارها

با گرگ‌ها تصور همدل شدن خطاست  //  مرگ است توبه کردن عبدالحمارها

مهدی برزگر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha