پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 892755
۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
طلاب تکاب

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب از روز اول شیوع ویروس کرونا، به صورت خودجوش با تشکیل گروه جهادی وارد میدان شده و با این ویروس مبارزه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، طلاب و اساتید مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) شهرستان تکاب از روز اول شیوع ویروس کرونا با تشکیل گروه جهای وارد میدان شدند و جوانان و انقلابیون شهر را هم با خود همراه کرده و به مبارزه با این ویروس پراختند.

اهدای شیر و پذیرایی میان وعده از جوانان جهادگر، حضور مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب به همراه روحانیون و جوانان در خط مبارزه با ویروس کرونا و ضدعفونی و گندزدایی معابر و محلات شهر، ذبح قربانی و تقسیم گوشت آن در بین نیازمندان در ایام عید و راه اندازی کمپین همدلی و دعاخوانی در فضای مجازی برای استفاده از فرصت ماه رجب و شعبان و دعا برای ریشه‌کنی این ویروس از دیگر اقدامات طلاب مدرسه علمیه بوده است.


 

حجت الاسلام علی جباری از اساتید مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب در این باره به خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: در طول تاریخ روحانیت همیشه در خط مقدم یاری رساندن به مردم بوده و هست، اما عده‌ای مغرض به دنبال این هستند که خدمات روحانیت را نادیده گرفته و به این قشر دلسوز جامعه بتازند.

وی ادامه داد: حوزه علمیه به عنوان یک نهاد علمی و فرهنگی، بر اساس وظیفه انقلابی، ضمن حضور در کف میدان، خود را مکلف به حمایت از گروه‌های داوطلب و جوانان جهادگر می‌داند و در راه مبارزه با کرونا نیز مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب تاکنون با ستاد مبارزه با کرونای شهرستان همکاری کامل کرده و بعد از این نیز چنین خواهد کرد، هر چند متأسفانه در گزارش های مسئولان، این نهاد و فعالیت‌های آن نادیده گرفته شده است، اما علیرغم تمام نامهربانی‌ها، در خدمت مردم، در کنار جوانان پرشور و همراه با ستاد، با کرونا مبارزه خواهیم کرد.
 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha