پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/  مدیر حوزه علمیه قزوین از فعالیت ۸۰ روحانی قزوینی در جبهه سلامت مردم خبر داد و گفت: با توجه به هجمه های دشمنان علیه نظام اسلامی و روحانیت باید فعالیت های جهادی این قشر به صورت گسترده اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، صبح امروز در جلسه شورای نهادهای حوزوی استان قزوین، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: از زمان  شیوع بیماری کرونا در استان قزوین خوشبختانه بیش از ۸۰ نفر از طلاب وروحانیون در قرارگاه شهدای روحانیت به صورت داوطلبانه مشغول فعالیت های جهادی هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: قرارگاه حوزه علمیه  قزوین از چند کمیته تشکیل شده و هم اکنون طلاب و روحانیون در کمیته های فرهنگی، رسانه، توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر و کمیته پیگیری امور شرعی به ویژه تدفین امواتی که به واسطه بیماری کرونا از دنیا رفته اند، مشغول فعالیت هستند و الحمدلله دوستان عزیز طلبه در این کمیته ها با همکاری نهادها و سازمان‌های گوناگون، فعالیت‌های بسیار ارزشمندی را انجام داده اند و در مبارزه با کرونا خوش درخشیدند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا  با اشاره به اینکه دشمنان روزانه در فضای مجازی شبهات و مطالبی زیادی  را علیه روحانیت نشر می دهد، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی مناسب از فعالیت های طلاب جهادی نقشه  دشمن را نقش بر آب می کند و روحیه مضاعفی به سطح عموم جامعه می بخشد.

وی ادامه داد: اخبار، تصاویر و کلیپ های فعالیت های طلاب جهادی در پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه و خبرگزاری حوزه و کانال حوزه نیوز قزوین در پیام رسان ایتا به خوبی انعکاس داده می شود، ولی اکتفا به اخبار کافی نیست و باید به صورت برنامه ریزی شده اطلاع رسانی صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین به تدفین اموات با حضور طلاب و روحانیون اشاره  و بیان کرد: در ارتباط با این موضوع مهم، جلساتی با دستگاه های مختلف در دفتر امام جمعه قزوین برگزارشد و با هماهنگی های صورت گرفته از قبل عید، طلاب جهادی در کنار غسال ها در آرامستان ها کار تغسیل اموات را انجام می دهند و این امر همچنان با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: قرارگاه جهادی روحانیت با رایزنی مراکز مختلف، اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را تهیه و توسط کمیته توزیع اقلام بهداشتی در سطح شهر به ویژه در مناطق محروم توزیع می کند.

حجت الاسلام سبحانی نیا بیان کرد: امیدواریم بعد از ریشه کنی این ویروس منحوس بتوانیم مراسم برای بزرگداشت شهدای کادر درمانی در استان قزوین برگزار کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha