پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امیدواریم طبق ضوابط عمل گردد و به هیچ فردی باج داده نشود، زیرا اگر بنا باشد فردی که می تواند جریمه ی خود را پرداخت کند، طبقات خانه اش را افزایش دهد، دیگر شهرسازی معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران ارشد ادارات تابعه راه و شهرسازی خراسان جنوبی ضمن عرض تبریک سال نو و اعیاد مبارک ماه شعبان گفت: ایران بعد از انقلاب ساخته شد و جای تردید نیست که در همه ی بخش ها و از جمله در بحث راه و شهرسازی در سطح کشور کار فوق العاده ای انجام گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: از نظر شهرسازی، هر دولتی که سر کار آمده، متناسب با سلیقه ی خود عمل کرده و حال آنکه برای هر شهری که می خواهد تازه ساخته شود، می توان طبق یک طرح جامع کارشناسی شده آنچنان پیش رفت که نتیجه ی مطلوب و قابل قبول باشد.

امام جمعه بیرجند اضافه کرد: در یک طرح جامع کارشناسی شهری، هر محله ای که ساخته می شود به فضای سبز، اماکن ورزشی، مسجد و برنامه های فرهنگی نیازمند است، اما آنچه اتفاق می افتد چیز دیگری است و بعد از ساخت محله ها، مسئولین به دنبال باقی قضایا می روند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: امیدواریم طبق ضوابط عمل گردد و به هیچ فردی باج داده نشود، زیرا اگر بنا باشد فردی که می تواند جریمه ی خود را پرداخت کند، طبقات خانه اش را افزایش دهد، دیگر شهرسازی معنایی ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: کارها باید بر اساس آنچه که به نفع آینده ی کشور و نسل آینده است در دستور کار قرار گیرد، باید جلوی فردی خلاف می کند و سعی دارد با نفوذ اقتصادی و سیاسی خود اقداماتش را جلو ببرد، گرفته شود، زیرا اگر جلوی یک نفر را نگیرند، جلوی دیگری را هم نمی توانند بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: امروز مسئله مسکن برای مردم به یک مسئله مهم تبدیل شده است و تأخیرهایی که انجام شده نیز کار را بر مردم دشوار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha