پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید فریش

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین گفت: باید از طریق فضای مجازی و یا تلفن از خانواده هایی که عزیزانشان را بر اثر ابتلاء به کرونا از دست داده اند و سوگوار هستند، دلجویی کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای نهادهای حوزوی قزوین ضمن تبریک سال جدید، گفت: نهادها، مسئولان و مردم در قالب گروه های جهادی با توجه به وظایف خود در مبارزه با کرونا، تلاش های خوبی کرده اند البته باید به این نکته توجه داشت که این بیماری علی رغم خسارات وسختی هایی  که دارد، برکاتی هم به همراه داشته و از مهمترین برکات آن افزایش حس نوع دوستی و وحدت بین مردم است.  

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون تصریح کرد: موازی‌کاری به نتیجه کار در مبارزه با کرونا آسیب خواهد زد، باید با شناسایی اولویت ها و ایجاد انسجام و هماهنگی بین تمام نیروها به دنبال رسیدن به یک هدف واحد باشیم.  

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست که سربازان خط مقدم مبارزه با  کرونا پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها هستند که این روزها مجاهدانه برای سلامت مردم در تلاش هستند.  

وی ادامه داد: مدافعان سلامت سربازان خستگی ناپذیرند که با به خطر انداختن جان خود ایثار می کنند، لذا باید از تلاش های ارزشمند و خالصانه تمامی کادر درمانی بیمارستانها قدردانی کنیم.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین اظهار کرد: باید از طریق فضای مجازی و یا تلفن از خانواده هایی که عزیزانشان را بر اثر ابتلاء به این بیماری از دست داده اند و در داغ عزیزان خود سوگوار هستند، دلجویی کرد و جویای احوال آنها بود که این عمل در تقویت و حفظ روحیه این عزیزان بسیار مؤثر است.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha