جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبسم ملکوت

حوزه/ رادیو معارف در برنامه «تبسم ملکوت» به تبیین سبک زندگی بر اساس سیره امام حسین، امام سجاد و حضرت عباس (علیهم السلام) می پردازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ سید احمد محمودی، مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف همزمان با فرا رسیدن میلاد پرخیر و برکت امام حسین، امام سجاد و حضرت عباس(علیهم السلام) از پخش ویژه برنامه «تبسم ملکوت» در این رسانه دینی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بررسی جایگاه ممتاز امام حسین(ع) براساس روایات پیامبر اکرم(ص)‌ و تبیین جایگاه حرم و تربت شریف امام حسین(ع) در کلام نبی اکرم(ص) از جمله موضوعاتی است که در این برنامه سمع مخاطبان رادیو معارف می رسد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محورهای دیگر این برنامه گفت: یکی از صفات مهم حضرت عباس(ع) وفاداری ایشان به امام حسین(ع) است به همین منظور این برنامه اهمیت و جایگاه وفاداری در آیات و روایات، ‌ شروط وفاداری و راهکاری های دوری از عهدشکنی را از منظر دین بیان می کند، همچنین بیان برخی از روایات از منظر امام سجاد(ع) از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می شود.

محمودی عنوان کرد: برنامه «تبسم ملکوت» از شنبه نهم فروردین ۹۸ به مدت سه روز ساعت ۸:۳۰ به تهیه کنندگی سیده منیره موسوی و اجرای عباسعلی توفیقی از رادیو معارف پخش می شود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha