شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جهانگیری

حوزه/ از مدیریت استان، استاندار محترم، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، دستگاه‌های مختلف اجرایی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم تشکر و قدردانی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه ویدئو کنفرانس که با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های کادر پزشکی و درمانی استان قم که در خط مقدم درمان هستند، ابراز کرد: استان قم نخستین استانی بود که در آن ویروس کرونا شناسایی شد و این در حالی بود که آمادگی نداشتیم و اولین استانی بود که با این ویروس درگیر شد.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: از مدیریت استان، استاندار محترم، نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران، دستگاه‌های مختلف اجرایی، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری قم تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اظهار اینکه "یکی از نمونه‌های کامل همراهی و همدلی بعد از جنگ تحمیلی را در جنگ و مقابله با ویروس کرونا مشاهده کردیم"، تصریح کرد: همه و همه پای‌کار آمدند و به‌فضل الهی تا الآن دستاوردهای خوبی به‌دست آمده که باید از آن مراقبت و مواظبت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha