پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی اصغر رضایی

حوزه/ مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین از فعالیت دائمی این قرارگاه در راستای خدمت رسانی به مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی، ظهر امروز در جلسه ساماندهی و همگرایی گروه های جهادی قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه مبارک شعبان، بر لزوم بهره گیری حداکثری از این ماه تأکید کرد.  

مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین با اشاره به فعالیت های پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها، خاطرنشان کرد: پرستاران و کادر درمانی از تأثیرگذارترین نیروها در ارتقای سلامت جامعه هستند و فعالیت های شبانه روزی آنها در تامین و حفظ و ارتقای سلامت مردم نقش حیاتی دارد.  

وی به فعالیت های قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین پرداخت و بیان کرد: با هماهنگی مدیر حوزه علمیه قزوین این قرارگاه از اسفند سال گذشته تشکیل شد و خوشبختانه تا امروز توانسته خدمات خوبی از قبیل ضد عفونی معابر و خیابان های قزوین، همچنین توزیع اقلام بهداشتی بین خانواده های نیازمندان و کمک در کفن و دفن اموات کرونای ارائه کند.  

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: این قرارگاه به صورت دائمی بوده و در حوادث مختلف در کنار مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: در این روزها هر طلبه و روحانی علاقه مند است که در مراکز درمانی و بیمارستانها مشغول خدمت شود می تواند با هماهنگی با حوزه و مسئولین قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین فعالیت کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha