پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمود الزهار عضو دفتر سیاسی حماس

حوزه/ نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین خواستار اعمال فشار سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی بر رژیم صهیونیستی به منظور تسهیل ورود تجهیزات لازم جهت مقابله با کرونا در نوار غزه شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین خواستار اعمال فشار سازمان ملل و دیگر نهادهای بین‌المللی بر رژیم صهیونیستی به منظور تسهیل ورود تجهیزات لازم جهت مقابله با کرونا در نوار غزه شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دکتر محمود الزهار رژیم صهیونیستی را به عنوان یک طرف اشغالگر در برابر ملت فلسطین و تامین مواد و تجهیزات لازم جهت مقابله با ویروس کرونا مسئول دانست و گفت محاصره غزه موجب شده تا ساکنان این باریکه نتوانند به خوبی با این ویروس مقابله کنند.

الزهار مسئولیت جان و سلامت اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و خواستار تامین مواد ضدعفونی کننده و تجهیزات لازم برای آنان شد.

وی از تمامی نهادهای بین‌المللی به ویژه سازمان بهداشت جهانی درخواست کرد از بخش بهداشت و سلامت فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری و قدس حمایت کرده و تجهیزات پزشکی لازم را برای مقابله با کرونا در اختیار آنان قرار دهند.

این نماینده فلسطینی خواستار مداخله فوری سازمان ملل برای لغو محاصره غزه شد و از کشورهای اسلامی و عربی دعوت کرد به مسئولیت‌های خود در قبال ملت فلسطین عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha