جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وزارت کشور

حوزه/ وزارت کشور ضمن ابلاغ دستورالعمل و راهنمای تجهیز، تغسیل و تدفین پیکرهای اموات کرونایی که در بامداد ۸ فروردین ۹۹ صادر شد، به سوالات و ابهامات ایجاد شده در فضای مجازی در این خصوص، پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه پیرو برخی سوالات و ابهامات ایجاد شده در خصوص دفن اجساد اموات کرونایی، خبرگزاری حوزه پیگیری‌هایی را از طریق وزارت کشور بعمل آورد که این وزارت خانه نیز با توجه به همه حساسیت‌ها و تاکید بر رعایت وجوه شرعی و بهداشتی به صورت توام، جهت تنویر افکار عمومی و پایان دادن به سوالات و ابهامات ایجاد شده، دستورالعمل و راهنمای تغسیل و دفن پیکرهای اموات کرونایی مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را صادر نمود و طبق متن ابلاغیه مورد نظر، این نامه جایگزین نامه دیگری که در فضای مجازی منتشر شده بود گردید.

خبرگزاری حوزه ضمن انتشار متن مصوبه جدید و استقبال از حرکت روشنگرانه این وزارت‌خانه، برای همه اموات و مرحومین این بلیّه غفران و رحمت الهی و برای همه بازماندگان نیز صبر و اجر مسئلت می‌دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    1 0
    خب هیچ اشاره ای به غسل و تکفین اموات نکرده . این چه جور دستوری دیگه . مبهم و نارسا .
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    اموات کرونایی را غسل و کفن بکنند یا نکنند ؟؟
  • بابا اختصاصی! IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    متن کو؟
  • یکی مث بقیه IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
    0 0
    مهم اینه که آخر نامه اشاره شده که نامه قبلی دیگه اعتبار نداره و تو نامه قبلی از غسل و... منع شده بود. باید به مسئولای خبرگزاری بگیم که خوب وقتی نامه رو منتشر می‌کنید چرا دیگه پیوست های اونو نمیارید تا کاملن ملت توجیه بشن؟؟؟