جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خدمات گروه های جهادی تا آخرین لحظه ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت، گفت: جامعه حوزوی کشور در طول تاریخ مهم ترین افتخارش حضور در کنار مردم بوده است.

حجت الاسلام لطف صادقی، مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با اشاره به تلاش شبانه روزی طلاب و روحانیان جهادی در ارائه خدمات مطلوب به مردم، گفت: این تلاش ها و مجاهدت های خاموش تا ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا در ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که فعالیت جهادی طلاب، مبلغان دینی و روحانیان بومی از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در سطح استان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر که بیش از یک ماه از شیوه این بیماری می گذرد فعالیت های جهادی طلاب با نظم و مدیریت بیشتری در حال انجام است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که در حال حاضر صدها طلبه و روحانی در شهرهای مختلف مازندران در حال خدمات رسانی به مردم و همچنین مراکز درمانی و بیمارستانی هستند، گفت: این طلاب کاملاً به صورت خودجوش و داوطلب با تشکیل گروه های جهادی به فعالیت های داوطلبانه مشغول هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که موضوع غسل و دفن عزیزانی که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دنیا رفته اند نیز با حضور طلاب و روحانیان داوطلب در همه شهرهای استان در حال انجام است، بیان داشت: اجرای احکام شرعی بر روی متوفی از جمله دغدغه های بسیاری از خانواده ها و حتی علما بوده که با تلاش و مجاهدت بسیاری از روحانیان انجام می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خدمات گروه های جهادی تا آخرین لحظه ریشه کن شدن این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: جامعه حوزوی کشور در طول تاریخ مهم ترین افتخارش حضور در کنار مردم بوده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که بودن در کنار مردم و خدمت رسانی به آنها برای طلاب و روحانیان بسیار ارزشمند است، تصریح کرد: روحانیت همچنان که در عرصه دین پرچم دار نشر و گسترش ارزش های الهی و معنوی در جامعه است، امروز در سنگر دیگری در حال خدمات رسانی به مردم فهیم کشورمان است.

مسئول قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن چشم دیدن این وحدت و همبستگی میان مردم و روحانیت را ندارد، گفت: در یک ماه گذشته رسانه های دشمن به گونه ای تبلیغ کردند که گویا این بیماری تنها در ایران اسلامی گسترش یافته در حالی که همه دنیا در حال مبارزه با  این ویروس هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز آمریکا در مقابله با همه گیر شدن این ویروس زمین گیر شده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که رسانه های غربی شبانه روزی در حال تبلیغات دروغین علیه کشورمان هستند تا مردم را نسبت به کشور و اقدامات پیش روی ناامید کنند.

حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود از شرایط به وجود آمده با موفقیت عبور خواهند کرد، گفت: جامعه حوزوی نیز از همه توان و ظرفیت خود در جهت عمل به وظایف و مسئولیت های خود در این شرایط عمل خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha