جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرارگاه حوزوی مبارزه با کرونا در اندیمشک - کراپ‌شده

حوزه/ طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) اندیمشک در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان اقداماتی را در خصوص چگونگی رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم، انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) اندیمشک، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان اقداماتی را در خصوص چگونگی رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم، انجام داده‌اند.

نخستین اقدام طلاب و مبلغین حوزه علمیه الزهرا(س) اندیمشک در فضای مجازی و گروه‌های مختلف در زمینه ارائه راه‌های پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا و بیان نکات بهداشتی است که همه‌روزه ادامه دارد.

برگزاری ختم صلوات و دعای هفتم صحیفه سجادیه در گروه‌های فضای مجازی و خانوادگی، دیگر اقدام طلاب و مبلغین مدرسه علمیه الزهرا(س) این شهرستان می‌باشد.

همچنین ایجاد پنج کارگاه دوخت ماسک با همکاری حوزه علمیه سفیران هدایت اندیمشک در پنج نقطه از شهر و توزیع ماسک‌ها در سطح شهرستان و مناطق محروم، از دیگر اقدامات مدرسه علمیه خواهران اندیمشک است.

بر اساس این گزارش، ختم آیت‌الکرسی جهت شفای بیماران کرونایی و نشر آن در فضای مجازی، و همچنین اتوکشی و بسته‌بندی ماسک و کمک نقدی و غیرنقدی و تهیه وسایل خیاطی اتوکشی برای کارگاه‌های دوخت ماسک به‌عنوان آخرین اقدامات در حال انجام مدرسه علمیه الزهرا(س) اندیمشک می‌باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha